18/3/08

L´ACUDIT DEL DIA

MDS 08 : FALTEN 9 DIES

Així mateix me la fotia la meva filla gran ahir al vespre:
-Voleu que us expliqui un acudit?
La resposta, evidentment, es..
- Si, es clar.
I diu
-Va el meu pare i no parla del Sables...

Realment el Marathon des Sables fa molt temps que ocupa un percentatge molt alt de les meves hores, els meus pensaments, les meves converses.... Ho reconec, m´he convertit en un tio monotemàtic.

Però en el fons , ella està molt orgullosa de que el seu pare se´n vagi al Sables .

Ja cambiaran , però de moment , per a les meves filles , encara sóc el millor pare del món.

1 comentari:

Anonymous ha dit...

UEEEE!!!
que bé, al final ho reconeixes!!! jajjaj.
Però es acudit no és pas dolent, eh!!
I ara sóc a Barcelona, a la botiga amb l'avi Jaume. Molts record de part d'ell també!
I et trobo a faltar (o potser no...) SÍÍÍÍÍ!!!!!

Júlia i Jaume.