24/2/08

Anar al MDS 08 no és només cosa meva

Tots els que heu anat,anireu, o us heu informat al respescte sabeu que anar al Sables és car, molt car.
Molt car economicament,molt car en hores dedicades,molt car en aguantar que els últims mesos la conversa sigui monotemàtica,molt car en que desaparegui del mapa i no torni fins vés a saber quant,etc,etc.....
Moltes gracies ,doncs, a tots el que a nivell econòmic ,o moral m´han ajudat a arribar fins a aquí, a partir d´ara ja és cosa meva i sé que no puc fallar a ningú.
És dura aquesta pressió,però la portaré bé, al cap i a la fi em va la canya.
Gracies doncs a
Tot l´equip de SOL GIRONÈS ,realment ajuden a crear energia neta
Tota la gent de HIAB,els seus sistemes d´elevació són valids inclús per la moral
En Marc de DIEDRE ,molt bon material i millors consells
La Carol i l´Eduard de MOIÀ VISIÓ,ara ho veig més clar
En Jordi i familia de PUBILLPORT,l´última empenta.
La Marta i la il.lusió de DEDINS
Total la familia de CARROSSERIES TOLOSA començant per en Valentí i la Roser i tota la troup.
En Marc de FISIOSONA, el meu angel de la guarda
Tots els que han corregut al meu costat,Ramon,Pep,Fèlix,David,Ricard,Martí,Aintzane,Asier(s),Andoni,etc etc
A tota la familia i amics en general
i sobretot
A la Júlia i la Joana,els meus dos grans tresors